Hitro do vračila plačanega avansa in vračilo denarja – 2023

Ste plačali avans, izvajalca pa ni?
Ste ostali brez avansa in tudi kupljenih stvari?

Izvajalci in dobavitelji pogosto zahtevajo plačilo avansa za njihove storitve in/ali izdelke, ki pa jih včasih ne izpolnijo oz ne dostavijo.
Sledijo izgovori, ki jih nikoli ne zmanjka in zavlačevanje, samo da nebi prišlo do vračila avansa… ne nasedajte in ukrepajte čimprej!

Za vas smo na voljo na:

M 040 280 075
info@izterjava-denarja.si

Pokličite te nas in dogovorili se bomo vse potrebno za pričetek klicanja.

Ste se znašli v neprijetnem položaju, kjer nekdo noče vrniti avansa? Naša storitev je zasnovana tako, da vam olajša postopek izterjave, hkrati pa zagotavlja enostavno izkušnjo z 70% uspehom!

Kaj je pomembno, ko smo v takem položaju da ne moremo dobiti vračilo denarja?
Prvi in najbolj pomembni korak je, da reagiramo takoj. Takoj ko posumimo, da nekaj ni pravilno, da nekaj “smrdi”, je potrebno stopiti v akcijo in reagirati.
Reagirate lahko na več načinov in sicer, da osebo pokličete (upniki so običajno uspešni manj kot 10%), da osebo prisilno terjate preko izvršbe ali pa da podate tožbo, ki pa traja običajno več kot nekaj mesecev in strošek lahko znaša 3.000 € ali več.

To pomeni akcija in to takoj – če nimate časa ali znanja vam lahko pomagamo mi.

Vračilo avansa

Storitev je na voljo za vse, tako podjetja kot fizične osebe.

Cena?

250 €
brez DDV

Storitev je na voljo za 250€ brez ddv. Brez dodatnih procentov, brez dodatnih stroškov!
Kaj je zajeto? Zbiranje dokumentacije, pregled stanja in bonitete izvajalca/dobavitelja. Predpriprava in 3 tedensko opominjanje in pogajanje, to pomeni več različnih klicev dnevno in dopisov za vzpostavitev kontakta in pogajanje za vračilo.
Zakaj tako drago? Zato ker nam vzame ogromno časa in veliko telefonskih klicev. Vzpostavitev kontakta in pogajanje za vračilo ni enostavno.

Kako delujemo:

  1. Vzpostavljanje kontakta na več načinov: preko več kot 8 različnih telefonskih številk in več klici dnevno poskušamo navezati stik z dolžnikom in preveriti datum vračila.

  2. Redna Komunikacija: Da Vaš denar ohranimo pod kontrolo in zagotovimo vračilo avansa, izvajamo komunikacijo vsakodnevno.

  3. Dopisi in obvestila: Uporabljamo tudi elektronsko pošto in dopise za strokovno komunikacijo. To nam omogoča, da jasno predstavimo situacijo in spodbudimo dolžnika k sodelovanju in posledično obvestimo o prekrških v katerih se je znašel.

  4. Trajanje: iz naših izkušenj smo ugotovili, da če uspemo izterjati v 3 tednih smo ponavadi uspešni, če ne, potem v večini primerih ne nadaljujemo saj je je izkazalo da nima smisla in ne želimo povzročati dodatnih stroškov.

Uspeh, stroški in mnenja naših strank v letu 2023:

70%
uspeh

Statistika kaže, da je upnik sam uspešen manj kot v 10%, naš uspeh je okoli 70%.
Naša ekipa je specializirana in pristopi k vsaki situaciji na individualen način ter poskuša najti najboljšo rešitev za upnika v sodelovanju z dolžnikom.

Mnenja kupcev

“Hvala ti David! Hvala.

Borut, fizična oseba / vračilo avansa za nadstrešek

“Ekipa Izterjava denarja je res super, meni so pomagali dobiti vračilo denarja 650€, pa se mi ni šlo za denar ampak princip. So profesionalni, ni kaj.”

Alenka, Podjetje / vračilo avansa manjše vrednosti

“Sa servisam sem zlo zadovoljan in hitro sam dobio denar. Lahko bi imeli popust za fizične osebe da nam ni tak drago.”

Goran, fizična oseba / vračilo avansa za instalacijska dela

“Na Davida sem se obrnila, ko smo naročili izvajalca za izvedbo nekih del in mu plačali 50% avansa, njega pa ni bilo. Nismo sicer dobili vračila v celoti ampak nekje 80%, kar je bolje kot nič.”

Mojca, direktorica / vračilo avansa za ograjo

“Hvala vam za vso pomoč, priporočil vas bom vsakemu.”

Boštjan, samostojni podjetnik / vračilo avansa za nadstrešek

“David najlepša hvala.”

Marta, fizična oseba / vračilo avansa za gradbena dela

Pošlji nam sporočilo:





    POGOSTA VPRAŠANJA?

    Kdaj zahtevati vračilo plačanega avansa?
    Naš nasvet je, da že prvi dan ko izvajalec/dobavitelj zamuja, preverite kako je z dogovorjenimi roki. Ponavadi se hitro pokaže realno stanje, ali se bodo držali rokov ali ne. Po enem tednu priporočamo da zahtevate vračilo avansa.

    Kaj narediti če ne vrnejo avansa?
    Pokličite nas in mi uredimo vse potrebno. Na info@izterjava-denarja.si nam pošljete podrobnosti (plačan predračun in kontakt) in uredili bomo vse potrebno za vračilo avansa.

    Kaj bo potrebno za vračilo?
    Za vračilo avansa potrebujemo plačan preračun ali potrdilo o plačilu ter kontaktne podatke izvajalca oziroma dobavitelja.

    Koliko storitev stane?
    250 € brez ddv. 

    Kako uspešni ste pri izterjavi plačaniega avansa?
    Uspe nam v 70%.

    Ali se lahko kako izognem takim izvajalcem / dobaviteljem?
    Tudi to je možno! Priporočamo preverjanje bonitet pred sklenitvijo posla: (glej: PREVERJANJE BONITET).

    Imate dodatna vprašanja?
    Za vas smo na voljo na 040 280 075 ali preko e-pošte info@izterjava-denarja.si.

    Pogosta vprašanja, FAQ, Q&A