Pogosto zastavljena vprašanja
Imate dodatna vprašanja? Za vas smo pripravili odgovore na najbolj pogosta vprašanja.
Seveda pa nas lahko tudi kadarkoli kontaktirate!
Posel je zaključen, kadar je denar na računu!
Najbolj pomembna je previdnost, preden se sploh dogovorite za posel. Specialne bonitetne hiše za vse pravne osebe (podjetja) pripravljajo bonitetna poročila in ocenjujejo finančno sposobnost podjetja.
Mi uporabljamo brezplačne in plačljive aplikacije, ki nam pomagajo presoditi finančno stabilnost nekega podjetja.
S tem paketom nas lahko kadarkoli pokličete in skupaj pregledamo osnovne finančne kazalnike podjetja, ki je vaš potencialni partner, pogledamo poslovanje in najbolj pomembno tekoče in predhodne blokade bančnih računov. Na ta način se v veliki meri zavarujete pred začetkom sklenitve posla.
Gre za opominjanje preko telefona, ki ga opravimo poslovno korektno brez slabe volje (berite na prijazen način). Statistično z 1-2 klicema običajno uredimo plačilo.
Po naših izkušnjah večina poravna neplačane račune po 1 ali 2 klicih. Seveda pa so tudi taki, ki po 4 klicih še vedno niso poravnali računov.
Po dogovoru z vami lahko za take neplačnike vložimo e-izvršbo.
E-izvršba je pravno sredstvo, s katero lahko prisilno izterjamo plačilo po uradni poti, ne glede na to, ali sta upnik in dolžnik fizična ali pravna oseba. Običajno se e-izvršbe vlaga s prisilno bremenitvijo dolžnikovega bančnega računa.
Pri tem paketu skupaj pregledamo dokumentacijo in namesto vas vložimo e-izvršbo preko portala e-sodstvo.
Seveda! Vso prejeto dokumentacijo smatramo kot poslovno skrivnost in jo ne delimo z nobenim drugim. O vseh aktivnostih ste predčasno obveščeni in nobene stvari ne delamo brez odobritve.
Naša praksa je pokazala, da smo uspešni in da znamo to početi.
Za vas smo na voljo na:
M 040 280 075
E info@izterjava-denarja.si
Pogosta vprašanja na temo: PREVERJANJE BONITET
Bonitetna ocena je pokazatelj finančnega stanja podjetja, s katerim želite poslovati. Samo tako lahko vidite ali ima stranka likvidnostne težave ali ne.
V primeru slabe bonitetne ocene potencialne stranke priporočamo, da se vse fakture plačujejo po predračunu.
Z nami sklenete naročnino o preverjanju bonitet, nato pa nas samo pokličete na 040 280 075 in prejmete vse potrebne informacije glede bonitetne ocene potencialne stranke.
Ko pokličete, nam poveste da želite bonitetno ocene potencialne stranke, npr.: “Stranka d.o.o.”, za lažje preverjanje je dobro če imate pripravljeno tudi davčno številko. Mi pa vam bomo povedali kakšna je bonitetna ocena preverjenje stranke.
V tem primeru lahko namesto vas kličemo in opominjamo vaše stranke za plačila (glej: KLICANJE DOLŽNIKOV IN OPOMINJANJE). V skrajnem primeru lahko vložimo tudi izvršbo (glej: VLAGANJE E-IZVRŠB)
Pogosta vprašanja na temo: VLAGANJE E-IZVRŠB
E-izvršbe so postopki izterjave dolgov preko sodišča, ki se izvajajo preko elektronskega sistema.
Najprej vam priporočamo klicanje in opominjanje na plačilo računa. V primeru zapadlega računa več kot 30 dni, več opominih za plačilo, priporočamo da se čimprej vloži izvršba.
Postopek je lahko zelo dolgotrajen in težak, sploh če tega ne opravljate vsak dan. Naša ekipa za izvršbe bo poskrbela, da bo vaša vloga pregledana in poslana naprej pristojnemu sodišču v najkrajšem možnem času – običajno dokumentacijo pregledamo v 2-3 urah.
1.) Podatki upnika (vaši podatki).
2.) Podatki dolžnika.
3.) Vrednost dolga.
4.) Verodostojna listina (račun, iz kjer dolg izvira).
5.) Druge informacije, za katere smatrate da so pomembne.
Za vas smo na voljo na:
M 040 280 075
E info@izterjava-denarja.si
MNENJA KUPCEV
“David hvala ti, drugega nimam za povedat. Priporočil te bom vsakemu.”
“Lahko bi naredili aplikacijo, da bi takoj videli zapadle račune, da mi jih ne bi bilo potrebno pošiljati. Vse ostalo je vredu. “
“Koristimo bonitetne preglede, saj nekajkrat mesečno oddajamo ponudbe B2B in želimo preveriti podjetje preden sploh pripravljamo ponudbo.”
“Enostavno, preprosto in hitro. Sem zadovoljna!”
“Jz res nimam cajta klicat pa prosit za svoj denar, zato sem zlo vesel da je Marjan dal vaš kontakt. Hvala”
“Korektna storitev, edino cena bi bila lahko nižja“