Imate dolžnike, pa jih morate opomniti za plačilo? To je včasih lahko zelo neugodno, nerodno…
Lahko pa to prepustite nam!
Vašo stranko prijazno pokličemo in preverimo, kdaj bo račun poravnan. Na obljubljen dan plačila, ponovno preverimo ali je bilo plačilo izvedeno. To delamo vse do poplačila – vedno bolj intenzivno (z vedno več klicev).
Storitev je na voljo za podjetja, kličemo pa fizične osebe in podjetja.
OPOMINI ZA PLAČILO
Pokličite te nas in dogovorili se bomo vse potrebno za pričetek klicanja:
M 040 280 075
E info@izterjava-denarja.si
Samo 4. koraki so potrebni, da pokličemo stranko v vašem imenu za plačilo zapadlega računa!
1. KORAK
Pokličite nas in
predstavite problem.
Naš kontakt je
040 280 075
2. KORAK
Posredujte nam potrebne podatke (samo neplačan
račun in kontakt) na
info@izterjava-denarja.si
3. KORAK
Prijazno bomo poklicali
stranko in vodili postopek
do poplačila. O stanju
boste obveščeni sproti.
4. KORAK
Stranko kličemo do
poplačila in sicer
vedno bolj pogosto.
V kolikor stranka še vedno ne plača, se bomo z vami posvetovali in namesto vas vložili izvršbo.
Cena?
Kaj je zajeto v ceni?
Redno klicanje in opominjanje strank. Vodenje in evidenca do poplačila. V primeru neplačila, brezplačen nasvet glede izvršbe.
Uspeh, stroški in mnenja naših strank v letu 2023-2024:
80%
poravnano
v 6 dneh
Statistika kaže, da je upnik sam uspešen manj kot v 20%, mi dobimo poravnanih 80% računov v 6 dneh.
Naša ekipa je specializirana in pristopi k vsaki situaciji na individualen način ter poskuša najti najboljšo rešitev.
“Korektna storitev, edino cena bi bila lahko nižja“
“Lahko bi naredili aplikacijo, da bi takoj videli zapadle račune, da mi jih ne bi bilo potrebno pošiljati. Vse ostalo je vredu. “
“Enostavno, preprosto in hitro. Sem zadovoljna!”
Pošlji nam sporočilo:
Pogosta vprašanja?
Kdaj je zapadel račun stranke primeren za klic?
Naš nasvet pri zapadlem računu je, da se prvi klic opravi ko je račun zapadel okoli 5 dni ali več.
Kako naročim prvi klic?
Če imate z nami sklenjen dogovor o klicanju in opominjanju je postopek popolnoma enostaven. Na info@izterjava-denarja.si nam pošljete podrobnosti (neplačan račun in kontakt stranke) in v roku 2 minut bomo uredili vse potrebno za začetek.
Kaj bo potrebno za prvi klic?
Za klic potrebujemo neplačan račun ali izpis odprtih postavk ter kontaktne podatke stranke.
Kako izgleda klic?
Naši agenti se predstavijo v imenu vašega podjetja in na lep način preverijo, kdaj bo določen zapadli račun poravnan. Na omenjen dan ponovno pokličemo stranko in preverimo stanje. To počnemo vedno bolj agresivno (vedno več klicev), dokler nam ne sporočite da je račun poravnan oziroma nam stranka odda potrdilo o plačilu.
Ali bom zaradi tega izgubil stranko?
Ne, izterjava je izvedena na prijazen in korekten način. Do sedaj še noben naročnik ni izgubil stranke zaradi telefonskega opomina.
Koliko storitev stane?
Splošni cenik je naveden na strani, predlagamo pa, da se slišimo na 040 280 075 in skupaj najdemo najbolj primerno storitev za vas.
Ali se lahko kako izognem neplačanim računom?
Tudi to je možno! Priporočamo preverjanje bonitet pred sklenitvijo posla: (glej: PREVERJANJE BONITET).
Kaj se zgodi, če računa ne plačajo kljub opominom in klicanju?
V skrajnem primeru lahko vložimo tudi izvršbo (glej: VLAGANJE E-IZVRŠB)
Imate dodatna vprašanja?
Za vas smo na voljo na 040 280 075 ali preko e-pošte info@izterjava-denarja.si.