Klicanje dolžnikov in telefonski opomini za podjetja

Samo 4 koraki so potrebni, da prijazno pokličemo stranko v vašem imenu za plačilo zapadlega računa

1. KORAK
Pokličite nas in predstavite problem.
Naš kontakt je 040 280 075

2. KORAK
Posredujte nam potrebne podatke (samo neplačan račun
in kontakt) na
info@izterjava-denarja.si

3. KORAK
Prijazno bomo poklicali
stranko in vodili postopek
do poplačila. O stanju
boste obveščeni sproti.

4. KORAK
Stranko kličemo do poplačila
in sicer vedno bolj pogosto.
V kolikor stranka še vedno
ne plača, se bomo z vami
posvetovali in namesto vas vložili izvršbo.

Kličemo in opominjamo vaše stranke v vašem imenu na PRIJAZEN ampak efektiven način!

Vašo stranko prijazno pokličemo in preverimo, kdaj bo račun poravnan. Na obljubljen dan plačila, ponovno preverimo ali je bilo plačilo izvedeno. To delamo vse do poplačila – vedno bolj intenzivno (z vedno več klicev).

Običajno 80% računov dobimo poravnanih v roku 6 dni

Storitev je na voljo za podjetja, kličemo pa fizične osebe in podjetja.

Cena?
20€ za 1 račun
50€ do 5 računov
80€ do 10 računov

Pokličite te nas in dogovorili se bomo vse potrebno za pričetek klicanja.

Opomini za plačilo

Za vas smo na voljo na:

M 040 280 075
info@izterjava-denarja.si

Pošlji nam sporočilo:





    Mnenja kupcev

    “Korektna storitev, edino cena bi bila lahko nižja

    Maša G., Jesenice, prodaja

    “Lahko bi naredili aplikacijo, da bi takoj videli zapadle račune, da mi jih ne bi bilo potrebno pošiljati. Vse ostalo je vredu. “

    Gorazd B., Ljubljana, veleprodaja

    “Enostavno, preprosto in hitro. Sem zadovoljna!”

    Nina K., Radomlje, urejanje okolice

    POGOSTA VPRAŠANJA?

    Kdaj je zapadel račun stranke primeren za klic?
    Naš nasvet pri zapadlem računu je, da se prvi klic opravi ko je račun zapadel okoli 5 dni ali več.

    Kako naročim prvi klic?
    Če imate z nami sklenjen dogovor o klicanju in opominjanju je postopek popolnoma enostaven. Na info@izterjava-denarja.si nam pošljete podrobnosti (neplačan račun in kontakt stranke) in v roku 2 minut bomo uredili vse potrebno za začetek.

    Kaj bo potrebno za prvi klic?
    Za klic potrebujemo neplačan račun ali izpis odprtih postavk ter kontaktne podatke stranke.

    Kako izgleda klic?
    Naši agenti se predstavijo v imenu vašega podjetja in na lep način preverijo, kdaj bo določen zapadli račun poravnan. Na omenjen dan ponovno pokličemo stranko in preverimo stanje. To počnemo vedno bolj agresivno (vedno več klicev), dokler nam ne sporočite da je račun poravnan oziroma nam stranka odda potrdilo o plačilu.

    Ali bom zaradi tega izgubil stranko? 
    Ne, izterjava je izvedena na prijazen in korekten način. Do sedaj še noben naročnik ni izgubil stranke zaradi telefonskega opomina.

    Koliko storitev stane?
    Splošni cenik je naveden na strani, predlagamo pa, da se slišimo na 040 280 075 in skupaj najdemo najbolj primerno storitev za vas.

    Ali se lahko kako izognem neplačanim računom?
    Tudi to je možno! Priporočamo preverjanje bonitet pred sklenitvijo posla: (glej: PREVERJANJE BONITET).

    Kaj se zgodi, če računa ne plačajo kljub opominom in klicanju?
    V skrajnem primeru lahko vložimo tudi izvršbo (glej: VLAGANJE E-IZVRŠB)

    Imate dodatna vprašanja?
    Za vas smo na voljo na 040 280 075 ali preko e-pošte info@izterjava-denarja.si.

    Pogosta vprašanja, FAQ, Q&A